61

ماہرہ خان میں مادھوری ڈکشٹ کی جھلک

اداکارہ ماہرہ خان کے مداح اُن کے ہر گانے کے منتظر ہوتے ہیں مگر اس بار فلم ’مورے سیاں‘ کے گانے میں اداکارہ کے روپ نے بالی وڈ کی دھک دھک گرل مادھوری ڈکشت کا فلم دیو داس میں اپنایا ہوا مقبول انداز یاد دلا دیا ہے۔

ہدایت کار عاصم رضا کی آنے والی فلم ‘پرے ہٹ لو’ میں ماہرہ خان  بطور مہمان اداکارہ ’مورے سیاں‘ گانے میں جلوے بکھیر رہی ہیں جس میں اُن کا نیا انداز سب کی توجہ کا مرکز بن گیا ہے۔

’مورے سیاں‘ گانے میں گلوکارہ زیب بنگش نے اپنی آواز کا جادو جگایا ہے جب کہ گانے کی شاعری فلم کے ہدایت کار عاصم رضا نے خود لکھے ہیں۔ ریلیز ہونے والا ’مورے سیاں‘  گانا 1منٹ 30 سیکینڈ پر مشتمل ہے جس میں ماہرہ خان لال رنگ کی گھیر والی روایتی پشواس میں بے حد دلکش نطر آرہی ہیں۔

اس گانے میں ماہرہ خان نے اتنا شاندار رقص کیا کہ مداحوں نے انہیں ماضی کی مقبول بھارتی فلم ’دیوداس‘ میں چندر مُکھی کا کردار نبھانے والی معروف ادکارہ مادھوری ڈکشت کی جھلک قرار دیا ہے۔

مداحوں نے تبصرہ کرتے ہوئے ماہرہ خان کی جھلک کی تعریف کی اور انہیں پاکستانی مادھوری ڈکشت کہا جب کہ ایک مداح کا کہنا تھا کہ دیوداس کی ‘چندر مُکھی’۔

362 people are talking about this
362 people are talking about this

دوسری جانب گانے میں شہریار منور صدیقی دیوداس کی طرح ہی سفید رنگ کے کُرتے اور پجامے میں ملبوس ہیں اور انہی کی طرح شال کندھے پر ڈالے ایک وسیع ہویلی میں اندر آتے نظر آرہے ہیں۔

گانے کو دیکھ کر بخوبی اندازہ لگایا جاسکتا ہے کہ شہریار منور اپنا غم بھلانے کے لیے گھر سے باہر ایک ہویلی میں موجود ہیں جہاں ماہرہ خان سرخ لباس میں رقص کر کے انہیں محظوظ کرتی ہیں۔

فلم ‘پرے ہٹ لو‘ عید الضحی پر سینما گھروں کی زینت بنے گی جس کی مرکزی کاسٹ میں اداکار شہریار منور اور ‘طیفا ان ٹربل’ میں اداکاری کے جوہر دکھانے والی اداکارہ مایا علی شامل ہیں۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں